25 lutego 2013

Prolog

       Był właśnie ciepły i upalny lipiec. Kaczki pływały po jeziorku, a dzieci zadowolone dokarmiały je suchym chlebem. Można by pomyśleć,że wszystko aż raduje się życiem -jednak był pewien wyjątek. Wysoka o falowanych włosach blondynka szła zapłakana przez park. Łzy leciały jej strumieniami przez co jej blade policzki pokryte były czarnym tuszem. Nie przejmowała się tym,że ludzie patrzą na nią krzywo. Po jej głowie chodziło tysiące myśli. Musiała to wszystko przemyśleć,a park wydawał się jej idealnym miejscem. Usiadła na ławce pod wielkim drzewem,który dawał sporo cienia. Próbując się rozluźnić zaczęła obserwować ludzi. Jedni byli przygnębieni,a zaś drudzy tętnili życiem. Później zaczęli mijać ją zakochani ludzie przez,który została dobita. I pomyśleć,że jeszcze dwa miesiące temu byłam na miejscu tej zakochanej dziewczyny,która nie widziała świata poza swoim chłopakiem. Bardzo lubiła przychodzić z Louisem do parku. Mimo iż fotoreporterzy cały czas za nami chodzili kochałam tutaj przychodzić właśnie z nim. Wszystko szybko się zmienia, coś jest a później tego nie ma. Zastanawiało dziewczynę co zrobiła źle? jeśli Louis tak powiedział ona to wykonywała, mimo wszystko coś zrobiła nie tak. Całe swoje serce oddała Louisowi,a on ją tak po prostu zostawił. Nie zostało mi już nic-pomyślała. Żadnej pracy,żadnych pieniędzy,a na dodatek nie mam domu. Jak jakaś ciota -przeszła myśl po jej głowie. W sumie nigdy nie byłam wybitnie uzdolniona,a tym bardziej ładna, więc czemu dziwię się Louisowi,że mnie zostawił. Blondynka po spędzeniu dwudziestu minut postanowiła coś ze sobą zrobić. Nie mogła dłużej myśleć nad tym,że nie ma pracy ani domu. Od jutra czas na zmiany -powiedziała do siebie z dumą.

Od Autorki: Pamięta ktoś jeszcze o mnie? mam nadzieje,że tak. Wracam po miesiącu? stęskniłam się za tym blogiem,ale i tak jestem cholernie zła. Odkąd napisałam tu informację,że wrócę tu z nowy opowiadaniem zamówiłam szablon. I szablonu nie ma,bo dziewczyna,która  miała zrobić szablon została wyrzucona,a ja trafiłam do wolnej kolejki,czyli mogę se jeszcze czekać kolejny miesiąc albo dwa.Mimo wszystko cieszę się,że tu wróciłam. Brakowało mi tego.
CHCIAŁABYM WAS ZAPROSIĆ NA MOJEGO 2 BLOGA,KTÓRY BYŁ ZAŁOŻONY JUŻ BARDZO DAWNO, ALE POSTANOWIŁAM GO ODNOWIĆ:http://wszyscy-maja-marzenia.blogspot.com/
Postanowiłam zrobić zwiastun.
W maju jeżeli wszystko dobrze pójdzie jadę na koncert 1D. Mam nadzieje,że to wypali. 





17 komentarzy:

  1. Wiesz o tym, że masz talent? Haha, jesli nie to Cię uświadamiam.
    Prolog normalnie jest Cudowny, Fantastyczny, Fenomenalny i Zajebisty.!
    Czekam na next!


    P.S.Haha........żelki i ten tekst "Daj jeszcze jedną".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wspaniałomyślna koleżanko jakbym mogła zapomnieć ten tekst. *_*

      Usuń
    2. Haha i to z dzisiaj. A myślałam, że przyjaciółko? He he.

      Usuń
  2. Oczywiście, jak bym mogła zapomnieć? No właśnie. Tak więc jak zobaczyłam, że dodałaś prolog, bardzo się ucieszyłam. Napisałaś go naprawdę świetnie, zaciekawiła mnie historia głównej bohaterki. Czyli jak Louis ją zostawił, nie będzie wiedział, że oni mają dziecko? Bo z opisów bohaterówm na to wynika. Ciekawa jestem całego opwowiadania, więc pisz pierwszy rozdział i szybciutko go nam dodaj! O mój Boże, jak ja Ci zazdroszczę! Też bym chciała pojechać na koncert One Direction, więc trzymam kciuki, żeby wszyskto wypaliło. Jak już tam będziesz, masz jakoś wziąć od każdego z nich numer, a następnie podzielić się ze mną :P Życzę głowy pękającej od pomysłów i czekam na pierwszy rozdział :)

    make-dreams-come-true-la.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie wróciłaś z nowym opowiadaniem! :)
    Prolog świetny, naprawdę! <3
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, ja pamiętam !! Słuchaj, bo powiem szczerą prawdę ; prolog jest zayebisty ^^ Ogółem zachęcili mnie bohaterowie ;) Ale prolog jeszcze dodał ten szczypty zaciekawienia. Nie, no wgl mega rozdział <3.
    Wrzucaj I rozdział. ; )
    I cieszę się, że pojedziesz na koncert, ale chyba nie w Polsce, bo moja przyjaciółka, która jest directioners cały czas by mi o tym nawijała ! xD.
    Pozdrawiam, serdecznie, i informuj mnie o nn ; >
    Isiia <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się naprawdę ciekawie ;) Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, na pewno będę czytała <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się. Kiedy pierwszy rozdział ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę Prolog i to u kogo? ;)
    Prolog jest świetny. Stęskniłam się już za tym blogiem. Na stan dzisiejszy nie mogę napisać czy on jest lepszy od tamtego. Normalnie byłam zrozpaczona,gdy napisałaś,że z tamtym opowiadaniem już koniec i to w momencie,gdy między Amy,a Harrym coś się 'działo'. Ale koniec już pisania o tamtym pora napisać coś o nowym:
    A więc zamiast Harrego jest Louis. Z czego się cieszę, ponieważ jest to miła odmiana. Następna rzecz to 'Dziecko' tego sie nie spodziewałam. Jestem bardzo ciekawa jak sprawy potoczą się między nimi i czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prolog! ♥ nie mogę się doczekać następnego rozdziału! *-* I to jeszcze z Lou... AWW : 3
    Mogłabyś mnie poinformować o pierwszym rozdziale, proszę?

    zapraszam na http://let-me-see-beneath-your-beautiful.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super <3
    czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, iż prolog zachęcił mnie do dalszego czytania. Jest w nim coś takiego, co nie pozwala przejść obok niego obojętnie. Zakładka bohaterowie daje dużo do myślenia i, jak przypuszczam, akcja prologu dzieje się przed, jakby to ująć, właściwymi wydarzeniami. Podoba mi się ten pomysł; jest bardzo oryginalny. Wprawdzie nie spotkałam się wcześniej z Twoją twórczością, lecz chętnie zostanę stałą czytelniczką tego bloga. Pozdrawiam i czekam na rozdział pierwszy. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny prolog. Na pewno będę czytać i czekać na następne rozdziały. Bardzo ciekawie się zaczyna.
    PS. Ja również mam nadzieję, że wszystko pójdzie jak najlepiej i pojedziesz na koncert chłopaków. :))
    Pozdrawiam Goferkowaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Weszłam tu przypadkowo i bardzo mi się podoba cały blog, wygląd powalający <3 co do prologu to boski kochana, boski<3
    Czekam na CD ;*
    Zapraszam na mój najnowszy blog:
    turnback-time.blogspot.com
    Może zaobserwujesz i wyrazisz swoją opinię w komentarzu ? Byłabym b.wdzięczna <3 Też właśnie pojawił się dopiero prolog ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawie, w wolnej chwili mam zamiar czytać 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz = Wielka motywacja